1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

  • Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna https://kursused.kangakoi.ee/ (edaspidi e-pood) omaniku Glestina OÜ (reg. nr 11074378) asukohaga Leivapuu, Inju küla Vinni vald Lääne-Viru maakond 46619 (edaspidi Müüja) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
  • Glestina OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja volitatud töötleja on Montonio Finance
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hinnainfo

  • Koolituse hinnad on eurodes ja ei sisalda käibemaksu.
  • Tellimiseks tuleb lisada soovitud koolitus ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangaülekande või pangalingi kaudu.
  • Koolituse hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.

3. Lisainfo ja tingimused

  • Koolitus toimub kui on registreerunud vähemalt 2 osalejat. Kui osalejate arv ei täitu pakume uue aja või kanname raha tagasi. 
  • Õppetöö toimub Kangakoi õmblustoas. Leivapuu kinnistu. Loigu talu, Inju küla, Vinni vald, Lääne-Viru maakond.
  • Erakorraliselt on koolitajal õigus muuta koolitusaega või -kohta vastavalt kokkuleppele õppijatega.
  • Koolitustel saavad osaleda kõik, kes on väljendanud selleks soovi, on tasunud õppimise eest ja oskavad keelt, milles koolitus toimub vähemalt B2 tasemel.
  • Õpilaste hulgast on õigus välja arvata õppurid, kellel on tasumata õppemaks.
  • 100% koolituse eest tasutud summast saadakse tagasi siis, kui koolitusel osalemisest loobumisest teatatakse vähemalt 3 tööpäeva enne koolituse toimumist.

4. Koolituse eest tasumine

Koolituste eest saab tasuda läbi pangalinkide ja pangaülekandega. Makseviise pakub Montonio (montonio.com).

5. Isikuandmete töötlemine

  • Kogume õppijate kohta järgmisi andmeid: nimi, e-post, telefon. Isikuandmeid töödeldakse isikuandmete kaitse seaduse § 6 alusel.
  • E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on ise liitunud uudiskirjaga.
  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides e-kirjas toodud juhiseid.
  • Andmekatsetingimuste osas kehtivad ostjale Glestina OÜ küpsiste kasutamine- ja privaatsuspoliitika teavituse tingimused.

6. Õppija õigused ja kohustused

Õppijal on õigus:

  • saada õppekavas ettenähtud koolitust vastavalt valitud kursusele, ette nähtud mahus, kohas ja ajal.
  • saada teavet koolituse õppekorralduse ja õppekava kohta;
  • nõuda õppemaksu tagastamist koolituskeskuse süül ära jäänud kursuste eest;

Õppija on kohustatud:

7. Vastutus ja vääramatu jõud

Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või koolituse edasi lükkumise eest  juhul, kui kahju või koolituse ära jäämine on viibimine ja tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Vaidluste lahendamine

Müüja ja Kliendi vahel tekkinud eriarvamused ja vaidlused lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui tekkinud erimeelsusi ei õnnestu lahendada läbirääkimistega, lahendatakse vaidlus Harju maakohtus. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

Kliendi tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Kliendi poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.

E-poest ostetud kauba kohale toimetamine

Transport ja tarne.
Keskmine tellimuse täitmise aeg on 1-3 tööpäeva. Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

Pakiautomaadiga ( omniva, DPD pakipood ja SmartPost) saatmine maksab 4€.
Smartpost
Valides ostukorvis transpordiviisiks Smartposti, avaneb Teile kassas nimekiri erinevatest kauplustest, kust saate valida meelepärase koha kauba kättesaamiseks. Paki saabudes saate SMS-i teel teavituse ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaati ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saad kauba kätte.

Smartposti

automaadid asuvad kaubanduskeskustes, st on ligipääsetavad vaid seni, kuni pood on avatud, kuid on alati soojas ja kaitstud heitlike ilmade eest.

Omniva
Valides ostukorvis transpordiviisiks Omniva, avaneb Teile kassas nimekiri erinevatest pakiautomaatidest, kust saate valida meelepärase koha kauba kättesaamiseks. Ka Omnival on sõnumisüsteem: meie paneme paki posti ning kui see on teie valitud automaati toimetatud, saate te SMS-i koos paki info ja personaalse koodiga, mille automaati sisestades saate paki kätte.
Omniva automaadid asuvad keskustes erinevates asukohtades, kuid õues, mis tähendab, et oma paki saate välja võtta 24/7 ja ei pea arvestama poodide lahtiolekuaegadega. Omniva eeliseks on ka jälgimissüsteem – kui soovite oma paki asukohta jälgida, küsige meilt kood.

Tellimine ja makseviisid

Glestina OÜ e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma postikuluta.

Müügis olevad tooted on enamasti laos olemas. Kui kaup on tellitav, on tal alati juures vastav märge. Kui lao- või arvestusvea tõttu peaks siiski juhtuma, et kaupa pole laos, siis pakume Kliendile samaväärset toodet või maksame raha koheselt tagasi, kuid mitte hiljemalt kui 3 tööpäeva jooksul.

Enne toote ostukorvi lisamist palun vaadake üle korralikult toote iseloomustus, mõõdud, värv, kaal, kogus jne. Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „Kassasse“. Võimalus ostu vormistada, kas külalisena või kliendiks registreerumisega.

Tellimuse vormistamise lehel kontrollige, et paki kättesaamise aadress oleks õige. Seejärel saate valida kauba kättetoimetamise viisi ja makseviisi. Hetkel pakume järgnevaid maksevõimalusi:

Tasumine

Kauba  eest saab tasuda läbi pangalinkide ja pangaülekandega. Makseviise pakub Montonio (montonio.com).

Pangaülekanne
Pangakonto andmed:
SEB EE171010220042848016

Võimalik makseviis tavaline pangaülekanne. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teie e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Juhul, kui tellimuse kinnitus ei ole paari tunni jooksul jõudnud, siis palume teavitada sellest Glestina e-poe kliendituge.

Pangaülekandega maksmise puhul tuleb tellimuse kinnituse alusel kauba eest tasuda Glestina OÜ arveldusarvele. Tasumise tähtaeg on 3 (kolm) päeva. Kui makse ei ole tähtajaks laekunud, on Müüjal õigus toode/tooted uuesti müüki panna.

Maksmisel tuleb kontrollida kõikide andmete õigsust ning selgitusse märkida tellimuse number. Kaup väljastatakse alles siis, kui kauba eest on tasutud 100%. Kauba paneme teele 3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.

Toodete vahetamine ja tagastamine

Tellimuse tühistamine ja tagastamine:
Kliendil on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata, originaalpakendis. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup. Toote tagastamisest tuleb enne postitamist teavitada, saates info oma andmete, maksuarve numbriga aadressile, koolitused@kangakoi.ee

Tagastada ei saa:

vastavalt tellija soovile mõõtu lõigatud kangaid.
spetsiaalselt eritellimusel kasutajale valmistatud kaupa
Kauba saatmiskulud kannab tarbija. Müüja ei hüvita saatmiskulusid.

Pretensiooni esitamise õigus:

Glestina jätab endale õiguse kujundada eritellimustooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel, peab Klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile koolitused@kangakoi.ee Infos peab olema Kliendi kontaktandmed, (tel. number ja nimi) kuupäev millal kaebus esitati kindlasti tellimuse number, tootel ilmnenud defekti kirjeldus, võimalusel lisada fotod.

Glestina OÜ ei vastuta:

Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest. Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel. Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Raha tagastamine:

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 21 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kuidas minu andmeid hoitakse?

Sinu turvalisus on meie jaoks prioriteet number üks. Kõikide klientide isiku- ja makseandmed on turvaliselt hoitud ja kolmandatele osapooltele kättesaamatud. Kogume ja kasutame üksnes isikuandmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks. Me ei edasta Teie andmeid ühelegi kolmandale osapoolele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik meie teenuste osutamiseks või kui seadus selleks kohustab. Teil on õigus nõuda oma andmete kustutamist e-poe andmebaasist.
Pangalingiga maksmisel ei saa teada meie ega ka kolmandad isikud teie internetipanga andmeid.
Kindlust lisab see, kui Sa tead, et juhul kui peaks tekkima tehnilisi tõrkeid, siis Glestina klienditeenindus on valmis Sind aitama.